STEG 1 Tänd belysningen 

STEG 2 Pausa filmen Gå in i salongen och meddela gästerna om det tekniska felet. Säg: – Hej! Tyvärr har vi tekniska problem men vi jobbar på att lösa detta så snabbt som möjligt. 

STEG 3 Leta efter en lösning här bland frågor och svar.

STEG 4

Om det tekniska felet inte blir löst: Ring oss för att få bekräftat hur ni ska gå vidare. Får ni inte tag på någon av oss inom rimlig tid skicka in en incidentrapport och skriv ut 1 st ER-biljett (ersättningsbiljett) per kund.

Om det tekniska felet är löst:
Gå in i salongen och meddela gästerna. Säg: – Hej! Nu är de tekniska problemen lösta och vi kommer alldeles strax starta filmen igen.

STEG 5 Meddela Alexander via Planday att det inte blev löst om det inte redan är gjort

SKRÄCKFILMSVECKA 28 OKT TILL 3 NOV